Subject: Korpa kinnistu peakaitsme suurendamine Koigu külas Otepää vallas Valgamaal
From: "Kangro, Kunnar" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 10 Mar 2025 12:52:25 +0200

Tere

Olete projektile väljastanud 13.02.2025 seisuga kooskõlastuse nr
7.1-2/25/2463-2. Liituja soovist tulenevalt alajaama asukohta nihutada
muutus osaliselt kooskõlastust lahendus. Varasemalt oli alajaama
ettenähtud riigitee kaitsevööndisse km 7,44. Uue lahenduse kohaselt toimub
ristumine ja alajaama paigaldus km 7,57.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Kunnar Kangro

Vanemprojekteerija

Kassisilma 8, Räni alevik, Kambja vald, Tartumaa 61708

Mob +372 53045971

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.